16 Mart 2013 Cumartesi

Bilgisayar Sevgisi


Bilgisayar
Bilgisayar, zamane aracı, 
Girmediği yer kalmadı, 
Her şey onda, başımızın tacı. 
Yeter ki söyle, 
İstediğini kaydet, 
Beyni sağlam, 
Hafızası kuvvetli, 
İnsanın rolü belli. 
Bilgisayar da insanın eseri, 
Peki, 
İnsan kimin eseri?

Kazım Öztürk

Bilgisayar
Sen olmasaydın, bizler ne yapardık bilgisayar 
Uçakları, tek tek avlar, uçaksavar 
Öğretmen sınıfı, devamlı sayar 
Beynin ne kadarda büyük, bilgisayar 

Bilgisayarı iyi kullanalım 
Boş işleri, başımızdan savalım 
Laf anlamayan, insanları ne yapalım? 
İnternette, iyi sitelere bakalım 

Bilgisayarın fişini çekersen, bir işe yaramaz 
Cahil insanlar, hiç laf anlamaz 
Küçükler, bilgisayar kullanamaz 
Büyükler, küçükler kadar, bilgisayardan anlamaz 

Bilgisayar, devamlı bilgileri sayar 
Acaba kötü siteleri, bilgisayar ne yapar? 
Şirketler, bilgisayara hep zam yapar 
Virüslerde, bilgisayarımı bozar 

Fikret Gürsoy

İtiraf Edelim...!
Bilgisayar başında 
Yazarken 
Çizerken 
Oynarken 
Kafamızı yorup, 
Sıksaydık dişimizi 
Adam olsaydık 
Şöyle yirmidört ayar, 
İnan bana dostum 
Biz de yapardık, 
Hem de sıfırdan 
BİLGİSAYAR

Muharrem Çetinkaya


 Bilgisayar
Bilgisayar bende bir alışkanlık 
Bir türlü kurtulamadım elinden 
İçime işlemiş ta en derinden 
Bir türlü kurtulamadım elinden 

Bilgisayar aslında çok güzel şey 
Ne nerede kimmiş bunun aslı ney 
Her kez kendine çıkarsın biraz pay 
Bir türlü kurtulamadım elinden 

Başına geçen unutur dünyayı 
Her kez gerçek sanar nette rüyayı 
Bilgisayar sardı bütün dünyayı 
Bir türlü kurtulamadım elinden 

Hem zararı vardır hemde faydası 
Her tür bilgi bulunuyor yararı 
Evladı olana tam baş belası 
Bir türlü kurtulamadım elinden 

Yediden yetmişe her kez kullanır 
Yeni başlayanlar biraz zorlanır 
İnternete giden gençler horlanır 
Bir türlü kurtulamadım elinden 

Gelişimde bilgi en önemli şey 
Alıp kullanana diyorlar ki bey 
Hercai çıkarır kendine de pay 
Kurtulmak istemiyorki elinden

Lokman Gülbahçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder